слова песни Five - Rock The Party, текст песни Five - Rock The Party

Реклама
Реклама
0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z

слова песни Five - Rock The Party

My time to burn so sit back and check
The way i come through in the discotheque.
I know you like what i got, my style,
The original seventies dance floor hot new material.
Name ain't down then you ain't coming in.
Guest list on the door, you plus two friends,
Just as long as they female and got a fit ass,
Pole position never comin' in last.

Bridge
Bass line, yeah you know it's gonna get ya.
Free your mind if the system will let ya.
Peace time so it's time to shout.
Guys in the back throw your hands about.

Chorus
Rock the party.
We can go through the night.
If you're living it up we're gonna let ya.
If you're giving it up we're gonna get ya.
Rock the party.
If you're feeling all right.
When you're having a good time together
And a saturday night lasts forever.

Yo can't hold me back, i rock the dance floor.
Make a honey shake her booty so i kick it some more.
You know the score how they rock a freaky move up on the spot
Never wanna stop, temperature is hot.
Now visual contact i got all that
Make 'em boogy for me when i verbally freak that.
Line after line, keep on hitting with my rhyme.
Now what you gotta do is bring your body next to mine.
Check it out.

Bridge

Chorus

Bass line is gonna get ya.
On a saturday night we're coming at ya.

Bridge

Chorus x2

Нравится песня? Жми "Мне Нравится" или "Like" :)

При копировании текста песни ссылка на сайт goodsongs.com.ua обязательна!
Five

Five: 5ive (Five) — британская поп-группа (бойз-бэнд) конца 1990-х — начала 2000-х годов. Дебютировала группа успешным синглом «Slam Dunk (Da Funk)». Успех продолжили песни «When The Lights Go Out», "Got The Feelin', «Everybody Get Up» и «Until The Time Is Through». Дебютный альбом «Five», выпущенный в июне 1998 года, закрепил за ними позицию популярнейшей мальчиковой группы в стране. дальше >>

слова песни Five - Rock The Party

Five - все песни этого исполнителя

Все тексты являются собственностью их авторов. Тексты распространяются для ознакомления.
Реклама
Реклама
Rambler's Top100
Создание и поддержка сайта: Web-визитка